Czym jest Help Desk?
Help Desk – jest punktem komunikacji z użytkownikami (SPOC- Single Point of Contact) oraz koordynacji licznych procesów i grup IT.
Zakres obowiązków Help Desk
Specjalista Help Desk jest odpowiedzialny za:
- odbieranie oraz rejestrowanie w systemie zgłoszeń dotyczących incydentów lub wniosków o usługę,
- utrzymanie a nawet podwyższanie satysfakcji klienta,
- dokumentowanie i dzielenie się wiedzą,
- zapewnienie klientowi rzetelnej informacji,
- realizowanie czynności usługowych wg procedur,
- eskalowanie zgłoszeń do właściwych zespołów lub dostawców,
Usługa self-service
Udostępniliśmy naszym klientom możliwość samoobsługowego zgłaszania oraz wglądu w stan realizacji zgłoszeń (incydentów oraz wniosków) pod adresem:
> https://support.make-soft.it
Zgłoszenia realizowane są również poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres support(at)make-soft.pl